PDA

View Full Version : Mother Nature



Rainer
11-14-2002, 05:55 PM
Just came back from a walk in the nature.My lungs needed some air

http://membres.lycos.fr/rainerp/eyenature.jpg

TERRELL
11-14-2002, 05:57 PM
Very nice......

sonictheory
11-14-2002, 06:02 PM
wow ..nice :o ...but the title seem like abit darken, cant really see it clearly...

cfire
11-14-2002, 06:33 PM
Nice colors and work Rain but I agrgee about the text.

.:SPUNKY:.
11-14-2002, 06:49 PM
Holy SHIT Thats NICE!!! :o;):)

cybrghst
11-14-2002, 07:01 PM
very cool rain, i can see the name of it clearly. Yes nature does have it own eyes and they keep them on you where ever you walk. Love the colors, my crit would be the type also, maybe white or a light glow around it. The texture is wonderful as usual. That is funny you said you took a walk, planning on that this weekend because of fall here and all the trees are dead and have some great things in store for those pics, camera ready black and white film loaded. lol talk to you soon

great job cybr

Urban Grafix®
11-14-2002, 07:14 PM
Very Nice Rainer man...wheres the piggies?

DarkAngel
11-14-2002, 07:30 PM
:lol yer you should have put a pig field in there! but seroious tho i hate you Rain!:lol how come every piece that you do is always excellent! ........ only jokin i dont really hate ya :D

Realist
11-14-2002, 07:33 PM
that's really great man... i'd take the text out all together and just leave the image... really powerful by itself :)

MinistryD
11-14-2002, 07:46 PM
Brilliant as usual Rainer, your pieces have so much in them yet never look busy. And they always make you think and there is so much to look at it's just fun to look and stare. :roll

Rainer
11-14-2002, 09:31 PM
:)Thanks so much for those nice comments.
It just came out by trying creating new textures. Don't know why I added the text.Well, it's in there.
As for the piggy, it's still in my sig and don't know if it has really place in the pics itselfs, so forgive me, pleeeeassse.
Mike ,hope you do some great shots and show them to us
when you did your art on them
Thanx again

Elgreco
11-14-2002, 10:51 PM
Another nice job Rain. I have to ask you where do you get all these images in your work?

Peter

Scorp
11-14-2002, 11:12 PM
Wow, that is a heck of a piece. I really like it. I have to agree, the text is a little hard to decipher, but other than that, don't change anything...please. :D

PS: What happened to your little piggy?

Keep up the excellent work!!

MinistryD
11-14-2002, 11:26 PM
Damn I need sleep, I was sure I saw spiderman on the top right. :D

angel
11-15-2002, 03:02 AM
hey rainer, very cool picture, the only thing I don't like too much is the difference mode at the right, it doesn't blends nice with the overall color of the picture, but that's just me, however, I like it

TechZsue
11-15-2002, 04:00 AM
very nice Reiner. you have got a very distict style. i think i could pick out your art now without your signature on it. it's unlike anyone else's on this forum.

diabolus
11-15-2002, 05:13 AM
i luv it!

Rainer
11-15-2002, 02:59 PM
:) Thanx folks and as your desires are orders to me (can this be said in english?) nomore typo even though the whole pic where merged to one layer. Just love those healing tool in PS7;)

aegis
11-15-2002, 03:52 PM
oh god, i hate you for doing this. its so damn good! love those textures

uk2usadaz
11-15-2002, 04:32 PM
Rainer rocks again. Great work man!

tewu
11-15-2002, 04:48 PM
wonderful, but scary - like the mother nature:)

Ravenseed
05-08-2005, 06:44 PM
For my 100th posting prize Ö a BIG BUMP! For this work of art posted by: Rainer in 2002. Ö Just nice! ...???Ömore like GREAT or WOWÖ a work of Art RainerÖ yep youíve guest it... I like it.:notworthy

magneto243
05-08-2005, 06:49 PM
nice to see some of your work again rainer looks really cool :)